Servis pro aplikace Správce IT, HelpDesk fy MiCoS SOFTWARE
Základní informace
Název zadávacího postupu
Servis pro aplikace Správce IT, HelpDesk fy MiCoS SOFTWARE
Zadavatel
Český statistický úřadSystémové číslo NEN
N006/23/V00032885
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00032885
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
20. 11. 2023 08:52
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
27. 11. 2023 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Petr
Příjmení
Čermák
petr.cermak@czso.cz
Telefon 1
+420 274052352
Předmět
Popis předmětu
Zadávací dokumentace k zakázce „Servis pro aplikace Správce IT, HelpDesk fy MiCoS SOFTWARE“ Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 CPV: Podpora programového vybavení - 72261000-2 Předmět - popis Konzultační a systémová podpora pro servis a roční servis aplikací Správce IT, HelpDesk, Aktivity fy MiCoS SOFTWARE. Roční servis a systémová podpora – aplikace Správce IT • upgrade programu • update programu přístupný přes Registrační kód v Zákaznické sekci • aktualizace databáze vzorů SW a detekce HW konfigurace • aktualizace a údržba klienta pro scanování SW/HW Ostatní výhody a služby v rámci Ročního servisu • oprava datových souborů do 2 pracovních dnů od doručení • aplikování vhodných uživatelských změn (termín zavedení uživatelských změn do nových verzí se určuje na základě vývojového plánu) Roční servis a systémová podpora - HelpDesk • upgrade programu • update programu přístupný přes Registrační kód v Zákaznické sekci Ostatní výhody a služby v rámci Ročního servisu • oprava datových souborů do 2 pracovních dnů od doručení • aplikování vhodných uživatelských změn (termín zavedení uživatelských změn do nových verzí se určuje na základě vývojového plánu) Systémová podpora a roční servis pro licence (Správce IT - 2750) v rámci zajištění upgrade budou poskytovány průběžně po celou dobu trvání. Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: 27. 11. 2023 v 12:00 hod. Hodnocení zakázek: Hodnoticí kritérium: cena za roční servis bez DPH. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Termín dodání služeb: Období ročního servis: od 01. 01. 2024 do 31. 12. 2024 Cena: Maximální cena je stanovena na 199 000,- Kč bez DPH, Platba předem. Způsob soutěže: otevřené. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) Požadované certifikace uchazeče: a. Autorizovaný prodejce firmy MICos nebo přímo firma MICos Certifikaci uchazeč doloží příslušnými, platnými certifikáty (firma MICos certifikát předkládat nemusí). Dále pak: b) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, c) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Reference Alespoň 1 zakázku obdobného charakteru v posledních 3 letech v minimální výši 100 tis. Kč bez DPH. Uchazeč předloží kontakty na odběratele referenčních služeb pro ověření uvedených referencí. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.
Kód z číselníku NIPEZ
72261000-2
Název z číselníku NIPEZ
Podpora programového vybavení
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72261000-2
Název z číselníku CPV
Podpora programového vybavení
Název předmětu
Podpora programového vybavení
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2023 08:52 | Uveřejnění zadávacích podmínek |